رضایت معرفی و رضایت مشتریان

رنت نیسان جوک در کیش
رنت نیسان جوک در کیش
رنت نیسان جوک در کیش

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه رنت نیسان جوک در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت نیسان جوک در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی نیسان جوک خودرویی جادار است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟ 

رنت نیسان جوک در کیش

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند. جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در این صورت شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت نیسان جوک در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود دز نظر بگیرید. 

اگر به دنبال خودرویی با طراحی متفاوت و قدرتمند می‌گردید، سواری نیسان جوک می تواند تجربه ای متفاوت  را برایتان شما رقم بزند. اگر عازم جزیره کیش هستید و به رانندگی در خیابان‌های زیبای کیش علاقه مند هستید، رنت نیسان جوک در کیش انتخاب جذاب و مناسبی است برای شما.

مشخصات فنی نیسان جوک

مشخصات فنی نیسان جوک در کیش

نیسان جوک با وجود امکانات خوبی که دارد خودروی اقتصادی برای رنت محسوب می‌شود از این جهت رنت نیسان جوک در کیش کاملا بصرفه است. این خودرو در کلاس اتومبیل های شاسی بلند قرار دارد و به خاطر بهره‌مندی از موتور جمع و جور و سیستم تقویت کننده توربو شارژ نیروی قدرتمندی در اختیار شما قرار می دهد، همچنین از لحاظ مصرف سوخت هم  اقتصادی است. سواری این خودرو اسپرت و پر قدرت در جاده‌ها بی‌نظیر است و حس مطلوب از نشستن در آن به شما دست خواهد داد.

طراحی متفاوت و جذاب نیسان جود باعث می‌شود در کنار خودروهای دیر به چشم بیاید. برای مثال  محل چراغ های اصلی این اتومبیل در جایی است که باقی خودرو ها چراغ راهنما قرار می‌دهند همچنین شما می‌توانید در طراحی داخلی نیسان جوک، نشانه هایی از طراحی موتور سیکلت و استفاده از رنگ های سرزنده قرمز و خاکستری را در قسمت های مختلف اتومبیل ببینید. به خاطر این طراحی هوشمندانه این خودرو در بین نسل جوان طرفداران زیادی داشته است.

اجاره نیسان جوک در کیش معقول است؟

همانطور که گفته شد نیسان جوک خودرویی شاسی بلند با طراحی زیبا و منحصر به فرد است که در خرید و رنت طرفداران زیادی دارد.

در سفرتان به کیش برای تفریح و بازدید از بخش‌های مختلف کیش احتیاج به وسیله‌ی نقلیه خواهید داشت که با اجاره خودرو می‌توانید نگرانی و دغدغه‌ی وسیله‌ی حمل و نقل را رفع کنید.

کسانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند می‌توانند با رنت نیسان جوک در کیش لذت سفر خود را دوچندان کنند.

مزایا خودرو نیسان جوک

مزایا خودرو نیسان جوک

لازم است قبل از اجاره و خرید هر نوع خودرویی، از مشخصات فنی آن مطلع شوید و از مطابقت آن‌ها با نیازهایتان اطمینان حاصل کنید. نیسان جوک از جمله خودروهایی است که در صدر خودروهای رنتی قرار دارد و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است اما با این وجود باز هم لازم است کاملا از مشخصات این خودرو با خبر شوید زیرا نیاز ها و معیارهای هر شخص از خرید و رنت خودرو متفاوت است. با رنت نیسان جوک در کیش از مزایا و ویژگی‌های زیر بهره مند خواهید شد:

از مزایای نیسان جوک  یک موتور 4 سیلندر پر قدرت آن است که به اندازه 5600 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. این خودرو در هر 100 کیلومتر به 8.7 لیتر سوخت نیاز دارد و حداکثر گشتاور آن 2000 نیوتن بر متر می‌باشد.

  • حداکثر تعداد سرنشین: 5
  • تعداد درب: 4
  • تعداد سوپاپ: 16
  • حجم موتور: 1618 (1.6)
  • تعداد سیلندر: 4
  • توربو: دارد
  • آرایش قرارگیری سیلندرها : خطی
  • حداکثر قدرت: 188-5600 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور: 240-2000 نیوتن بر متر
  • نسبت قدرت به وزن خودرو : 16.7
  • جعبه دنده: متغیر دنده اتوماتیک
  • سیستم انتقال نیرو: تمام چرخ‌ها محرک
  • نسبت تراکم : 9.5:1
  • مصرف سوخت شهری: 9.4
  • مصرف سوخت خارج شهر: 7.8
  • مصرف سوخت ترکیبی: 8.7
  • حجم مخزن سوخت : 44 لیتر

رنتی مطمئن از لبخند کیش

چه در حال گشت و گذار سواحل زیبا و خیره کننده ی کیش باشید و چه بخواهید سری به مراکز خرید لوکس و معمولی بزنید، رنت نیسان جوک در کیش گزینه مناسبی برای شما است. با کرایه نیسان جوک سفری راحت و سبک را برای خودتان انتخاب خواهید کرد. اولویت لبخند کیش رضایت مشتری در خدمات اجاره خودرو است. سعی لبخند کیش نگهداری خوب و مناسب از وسایل نقلیه است همچنین نگهداری و سرویس منظم. قطعا نگهداری صحیح خودرو سبب تجربه رانندگی آرام و لذت بخش در سفرتان خواهد شد. برای رنت نیسان جوک در کیش کافی است به پنل بالای صفحه مراجعه کنید.

رنت نیسان جوک در کیش برای چه کسانی مناسب است؟

رنت نیسان جوک در کیش برای چه کسانی مناسب است؟

نیسان جوک فرم و ساختاری اسپرت و مدرن دارد از این جهت برای کسانی مناسب است که به رانندگی با ماشین‌های جدید و مدرن در جزیره زیبا کیش علاقه دارند یا به دنبال ماشینی خوب برای رفع نیاز حمل و نقل‌شان در سفر کیش هستند. در هر صورت رنت نیسان جوک در کیش و یا هر ماشین دیگری نیازهای شما را بسته به تعدادتان از بابت حمل و نقل رفع خواهد کرد اما مهم است که ملاک های شما برای لذت بردن از ماشین و تجربه سواری مطلوب و هیجان انگیز چیست.

نکات رنت نیسان جوک در کیش

نکات رنت نیسان جوک در کیش

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 5 الی 10 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • در صورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • در صورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 300 الی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال می‌باشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلومتر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر  به ازاء هر کیلومتر مبلغ 25/000 تومان دریافت خواهد شد.
  • هنگام قرارداد 9% ارزش افزوده جهت مالیات اخذ خواهد شد.
  • امکان اختلاف قیمت تا 15% با توجه به شرایط ایام پیک و عادی وجود دارد

قیمت رنت نیسان جوک در کیش

قیمت رنت نیسان جوک در کیش

معمولا قیمت رنت ماشین مثل بقیه ماشین ها در کیش معقول‌تر از شهرهای دیگر می‌باشد. رنت نیسان جوک در کیش هم رنتی بصرفه و اقتصادی محسوب می‌شود پس بابت هزینه نگران نباشید. مشخصات ماشین و قیمت در پنل لبخند کیش ذکر شده است و به راحتی و می‌توانید از طریق پنل پیش رو اقدام به رنت نیسان جوک در کیش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت نیسان جوک در کیش

مدل 2015
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 4
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
1,700,000 تومان
1,500,000تومان
قیمت در ایام پیک
2,300,000تومان

DD slash MM slash YYYY
رزرو تلفنی 09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.