رضایت معرفی و رضایت مشتریان

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه  رنت موستانگ در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت موستانگ در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی موستانگ خودرویی جادار است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟

چرا رنت موستانگ در کیش

خودرویی قدرتمندترین و اسپرت، ظاهر بسیار زیبا و لوکس، مشخصات فنی فوق‌العاده‌  از ویژگی‌ها موستانگ است.

اگر مشتاق تجربه‌ی شتاب و سرعت در جزیره‌ی کیش هستید لازم است بدانید که شما می‌توانید با موستانگ، سرعت و شتابی باورنکردنی را تجربه کرده و بیش از 25 کیلومتر در ساعت برانید. شما در موستانگ در طول زمان کمتر از 5 ثانیه از استارت به به سرعت 100 کیلومتر در ساعت خواهید رسید.

خودرویی امن با امکانات ایمنی بالا که سلامت شما در آن، کاملا تضمین شده است؛ زیرا موستانگ مجهزترین تکنولوژی‌ روز دنیا را جهت برای بالا بردن امنیت خودرو و سرنشینانش به کار گرفته است. پس با خیالی آسوده از تجربه‌ی حداکثر سرعت و شتاب در این خودرو لذت ببرید.

رنت موستانگ در کیش

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند. جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در این صورت شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت موستانگ در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود در نظر بگیرید. 

شرایط کرایه موستانگ در کیش

شرایط رنت موستانگ در کیش

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 5 الی 10 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • درصورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • درصورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 300 الی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر  اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

مشخصات فنی فورد موستانگ

مشخصات فنی فورد موستانگ

قبل از رنت موستانگ در کیش لازم است ویژگی‌ها فنی آن را نیز بدانید و از مطابقت آن‌ها باملاک ها و نیازهای خودتان مطمئن شوید.  فورد موستانگ جز خودروهای رده بالا محسوب می‌شود در نتیجه انتظار کیفیت بالا از نظر فنی و طراحی و ساخت پیشرفته آن می‌رود. خودروی موستانگ نیز به خوبی این انتظارات را برآورده می‌سازد. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها فنی و ساخت موستانگ اشاره خواهد شد:

  • حداکثر توان موتور 435 hp
  • کیسه های هوایی جلویی-جانبی- زانوی راننده
  • گنجایش مخزن سوخت 60 لیتر
  • جعبه دنده اتوماتیک- دیفرانسل عقب RWD
  • سیستم مدیریت پایداری خودرو ESP+ABS
  • فیلتر هوای پیشرفته
  • ستاره ایمنی EuroncapEURONCAP 5
  • آینه های برقی
  • چراغ های دی لایت، اتولایت و ..

حمل و نقل با خودروی شخصی در کیش

اگر در اکثر سفرهایتان خودتان رانندگی کرده‌اید و دغدغه‌ و معطلی بابت حمل و نقل نداشته اید در سفرتان به کیش به شدت خلاء یک خودروی شخصی را حس خواهید کرد همچنین ممکن است به خاطر زمانی که صرف پیدا کردن وسیله حمل و نقل مناسب می‌کنید باعث شود به تمام آیتم‌های برنامه سفرتان نرسید.

قطعا  سفر با خودروی شخصی و با اعضای خانواده یا دوستان راحتی خاص خود را دارد همچنین بسیار دلچسب و لذت‌بخش است. اما در سفر به جزیره کیش شرایط متفاوت است. زیرا شما باید برای گشت و گذار از خودروهای عمومی یا خصوصی همراه با راننده استفاده کنید.

پیشنها لبخند کیش به شما این است که از خدمات رنت خودرو استفاده کنید تا در کیش هم خودرویی شخصی با امکانات و لوکس داشته باشید البته خودروهای اقتصادی هم برای رنت وجود دارد که در صورت تمایل به کاهش هزینه‌ی سفرتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. رنت موستانگ در کیش هم یکی از پر طرفدار ترین رنت ها در جزیره  است.

لذت رانندگی با رنت موستانگ در کیش

لذت رانندگی با رنت موستانگ در کیش

تجربه‌ی رانندگی با خودروهای آمریکایی آنچنان مطلوب است که رنت موستانگ در کیش را جز پرطرفدار ترین رنت‌ها کرده است.

این خودرو همچنین از پرفروش‌ترین خودروهای شرکت فورد آمریکا می‌باشد که در ۳ مدل کوپه ، کروک و جی تی در بازار عرضه می‌شود.

شاید در نگاه اول تفاوت چندانی بین این مدل‌ها نبینید پرا که ظاهرشان تفاوت چندانی ندارد اما نکته‌ی مهم تفاوت‌شات در جای دیگری است؛

جایی به نام موتور

اگر به دنبال سواری پرشتابی نیستید و صرفا جهت حمل و نقل و گشت و گذار در کیش می‌خواهید استفاده کنید فورد موستانگ کروک انتخاب مناسبی است برای شما چراکه  به دلیل داشتن وزن بیشتر، شتاب بسیار کمتری از دیگر مدل‌های فورد موستانگ دارد.

این خودرو آمریکایی از هر نظر بیننده را جذب و وسوسه می‌کند تا با آن سواری کند. مسافران و گردشگران جزیره کیش سعی می‌کنند حتی برای یک روز هم که شده سواری هیجان انگیز با موستانگ را تجربه کنند. مانند سایر خودروها از موستانگ هم مدل‌های متنوعی در کیش وجود دارد که علاقه‌مندان برای کرایه موستانگ در کیش می‌توانید بین مدل‌های فورد اج، فورد موستانگ، فیوژن و تاروس ، مدل محبوبتان را انتخاب و سواری بگیرند و به گشت زنی در جزیره رویایی کیش بپردازید.

این خودرو طرفداران زیادی دارد و ویژگی‌ها منحصر به فرد آن آنچنان بین ماشین بازان و مردم عادی سر و صدا کرده که طرفدارنش هر روز بیشتر می‌شوند و آمار رنت موستانگ در کیش هر روز بیشتر می‌شود اجاره موستانگ در کیش به جرات جز پرطرفدارترین های جزیره است. شما هم مثل طرفداران موستانگ می‌توانید با پرداخت هزینه و ارائه یک سری مدارک ، اقدام به اجاره موستانگ در کیش کنید.

لبخند کیش به شما پیشنهاد می‌کند در سفرتان به کیش لذت سواری این ماشین آمریکایی جذاب را از خود دریغ نکنید و خاطره‌ی خاص و هیجان انگیزی از این خودرو برای خود بسازید.

رنت ماشین اسپرت در کیش

رنت ماشین اسپرت در کیش

ماشین‌هایی که لبخند کیش به گردشگران اجاره می‌دهد در گروه‌های مختلفی قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها خودروهای اسپرت است.

خودروهای اسپرت در بین جوان‌ها و همچنین زوج‌ها طرفداران زیادی دارد. گشت‌وگذار در جزیره زیبای کیش با خودروی اسپرتی که زیبایی و امنیت را یکجا دارد قطعا خاطره انگیز و مهیج خواهد بود. اگر به خودروهای اسپورت علاقه مند هستید می‌توانید مدل‌های دیگری را هم امتحان کنی.

اگر از مشتاقان تجربه رانندگی با هودروهای اسپرت هستید رنت موستانگ در کیش گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

آیا رنت موستانگ در کیش گران است؟

آیا رنت موستانگ در کیش گران است؟

اگر بخواهیم ماشین‌ها را بر حسب قیمت دسته بندی کنیم، موستانگ در دسته خودروهای گران قرار می‌گیرد و به خاطر میزان بالای جذابیت و ساخت منحصر به فرد آن حقیقتا انتظاری جز این هم از قیمت موستانگ نمی‌توان داشت.

موستانگ از آن دسته خودروهایی است که لوکس و گران قیمت بودنش را در یک نگاه کلی به آن هم می‌توان متوجه شد و این نشان دهنده‌ی طراحی و ساخت اصولی آن است که بینندگان را اینقدر به سرعت جذب خودش می‌کند.

اسپرت بودن و طراحی فوق العاده و ویژگی‌های فنی پیشرفته این خودرو سبب شده تا اجاره فورد موستانگ در کیش بیشتر توسط جوانان علاقه مند به دور دور و گشت و گذار در جاده‌های جزیره مرجانی کیش و ماشین بازان انجام می‌شود.

زیرا این افراد در سفرشان به کیش فرصت رنت ماشین در کیش را غنیمت شمره و از بین محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ماشین‌ها موستانگ را انتخاب می‌کنند تا یک تجربه متفاوت از رانندگی برایشان رقم بخورد. تجربه‌ای هیجان انگیز و مطلوب که هیچگاه از خاطرشان نخواهد رفت.

نحوه رنت موستانگ در کیش

جهت رزرو نام و شماره تماس و تاریخ روز مد نظر در پنل ثبت نمایید

خوشبختانه موجودی مدلهای موستانگ در لبخند کیش شامل  2 مدل کروک و کوپه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت موستانگ در کیش

مدل 2014
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 4
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
4,800,000تومان
قیمت در ایام پیک
6,000,000تومان

DD slash MM slash YYYY
رزرو تلفنی 09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.