رضایت معرفی و رضایت مشتریان

رنت سراتو در کیش
رنت سراتو در کیش
رنت سراتو در کیش
رنت سراتو در کیش
رنت سراتو در کیش

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه  رنت سراتو در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت سراتو در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی سراتو خودرویی جادار است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟

چرا رنت سراتو در کیش

لازم است همین ابتدا نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید که رزرو خودرو قبل از شروع سفرتان به کمتر شدن دغدغه‌های سفرتان و افزایش تایم برای گردش و تفریح شما بسیار کمک خواهد کرد و شما در همان فرودگاه خودروتان را تحویل خواهید گرفت و پس از پایان سفر نیز در فرودگاه تحویل خواهید داد.

کیا سراتو انتخاب اول افرادی است که به دنبال خودرویی لوکس و مدرن هستند. سبک طراحی و امکانات منحصر به فرد این خودرو، عامل سواری نرم و مطلوبش است. با رنت سراتو در کیش لحظات هیجان انگیز و لذت بخشی را برای خود رقم خواهید زد.

رنت سراتو در کیش

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند. جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در این صورت شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت سراتو در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود دز نظر بگیرید. 

مزایای کرایه کیا سراتو در جزیره کیش

مزایای کرایه کیا سراتو در جزیره کیش

کیا سراتو خودرو‌یی کره‌ای که آمار بالایی در رنت دارد. سفر به کیش فرصت مناسبی برای رنت سراتو در کیش است تا لذت سفرتان را دو چندان کنید. لبخند کیش پیشنهاد می‌کند، رفع دغدغه‌ی حمل و نقل، گردش در جاده های زیبای کیش و لذت سواری خودرویی لوکس و خوش دست و جذاب را از خود دریغ نکنید.

شما می‌توانید با خیالی آسوده و اطمینان روی تک تک توانایی های کیا سراتو حساب کنید.

 

مشخصات فنی کیا سراتو

مشخصات فنی کیا سراتو

قبل از رنت سراتو در کیش و یا رنت هر خودروی دیگری لازم است مشخصات فنی آن را بررسی نمایید. کیا سراتو دارای موتوری 4 سیلندر و 16 سوپاپه است همچنین یک گیربکس 6 سرعته دارد. میزان تولید نیروی این ماشین  150 اسب بخار است و در بازه زمانی  9 ثاینه از حالت سکون به 100 خواهد رسید. این خودرو در کلاس بدنه خودروهای سدان سایز کوچک شهری (Compact Sedan) می‌گیرد و از سال 2003 میلادی در خط تولید شرکت خودروسازی کره‌ای کیا موتورز تولید شده است. تا به حال شاهد دو نسل از این خودرو بوده‌ایم  و از سال 2013 نسل سوم این خودرو تولید شده است.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • تعداد و آرایش سیلندر : 4 سیلندر خطی
  • حجم موتور (سی سی) : 1999
  • تعداد سوپاپ : 16
  • حداکثر گشتاور : 192 نیوتن متر گشتاور در 4500 دور در دقیقه
  • محور محرک : دیفرانسیل جلو
  • گیربکس(جعبه دنده) : 6 سرعته شیفت ترونیک
  • حداکثر قدرت : 150 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
  • شتاب 0 تا 100 : 9
  • حداکثر سرعت (km/h) : 200
  • وزن (کیلوگرم) : 1608
  • طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1435/1780/4560
  • مشخصات تایر : 205/45R
  • کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
  • مصرف سوخت ترکیبی : 7.1
  • حجم باک (لیتر) : 50
  • سیستم های ترمز و پایداری : ESC- ABS- EBD- VSM
  • سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 4.8 اینچی با 6 بلندگو
  • سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ کیلس/استارت دکمه ای
  • سیستم تهویه مطبوع : دو گانه کنترل اتوماتیک
  • سیستم صندلی : راننده و سرنشین برقی با تنظیم در 10 جهت
  • سیستم روشنایی : چراغ های جلو LED مجهز به Daylight/مه شکن جلو
  • سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه جمع شونده برقی /شیشه بالابر جلو و عقب برقی
  • سایر تجهیزات : فرمان 3 حالته /روکش چرمی/گرم کن صندلی / سردکن صندلی جلو /آینه های جانبی برقی/کروز کنترل / سانروف 2 حالته / سنسور نور و باران

شرایط رنت سراتو در کیش

شرایط رنت سراتو در کیش

شرایط رنت خودروها تنها از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند برای مثال رنت سراتو در کیش فقط قیمتش با رنت سانتافه متفاوت است و باقی شرایط یکسانند. در  ادامه به شرایط زنت پرداخته خواهد شد.

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 5 الی 10 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • درصورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • درصورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 300 الی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر  اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

 

ویژگی ظاهری و داخلی کیا سراتو

ویژگی ظاهری و داخلی کیا سراتو

قبل از رنت سراتو در کیش لازم است نسبت به ویژگی‌های ظاهری و داخلی آن مطلع شوید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید. بدنه‌ی ابن خودرو مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد اما در بخش زیرین چارچوب درب‌های عقب گاهی اوقات  آن زنگ‌زدگی‌هایی دیده می‌شود که می‌توان گفت این از نقاط ضعف سراتو است همچنین روکش کروم روی مشبک رادیاتور و آرم خودرو هم به خاطر سندبلاست و استفاده از مواد شیمیایی سخت و قوی در کارواش‌ها، در اغلب اوقات پس مدتی پوسته پوسته خواهند شد.

هنگام سواری بعد از رنت سراتو در کیش، صدای جیرجیر از داشبورد و متعلقاتش نخواهید شنید اما باید بدانید که در تریم داخلی سراتو از پلاستیک  استفاده شده که  از نظر ظاهری زیبا است؛ اما با لمس آن متوجه جنس سختش خواهید شد.

اگر علاقه شما ماشینی است که داخلش لوکس و مقاوم باشد از روکش‌های صندلی پارچه‌ای استفاده نکنید زیرا مقاومت کمتری دارند و به مرور زمان چرب و براق می‌شوند اما روکش چرمی وضعیت بهتری در زمینه دوام داشته و حس و حالی لوکس در خودرو ایجاد می‌کنند البته که احتمال پاره شدن روکش چرمی بیشتر است. در طراحی داخلی کیا سراتو از پوشش چرمی فرمان و دسته دنده استفاده شده است که به لوکس‌تر شدن آن کمک می‌کند.

هنگام اجاره سراتو در کیش به عنوان یک خودروی سدان، شما با خودرویی کاربردی‌تر و جادارتر از نسخه کوپه رو به رو هستید. ویژگی جادار بودن و ظرفیت برای 5 سرنشین، این خودرو را برای خانواده مناسب سازی کرده است. از ویژگی‌های  کاربرپسند، می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی برای اطلاعات و سرگرمی که در کابین سراتو وجود دارد اشاره کرد که با سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو نیز سازگار است

 سه نفر با هیکل متوسط ​ به‌راحتی می‌توانند در ردیف دوم سراتو بنشینند. شاید شما هم  نشستن روی صندلی وسط ردیف دوم، برایتان ناخوشایند باشد چراکه معمولا برای جا شدن در اینجا لازم است پاهای خود را کاملا باز کنید؛ یا کمی از وسط خم شوید؛ در اینجا لازم به ذکر است که در سراتو، به دلیل تونل انتقال کوچک و تقریبا مسطحی که دارد، مشکلی برای نشستن در این صندلی نخواهید داشت. شما با رنت سراتو در کیش راحتی بیشتری را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کنید.

اگر فرد مسنی در بین همسفران شما هست شاید از سوار و پیاده شدن از سراتو  برایش کمی مشکل باشد؛ در نسخه کوپه سراتو این مسئله بیشتر حس می‌شود. اما ظرفیت صندوق سراتو سدان 415 لیتر است که با تا کردن پشتی صندلی‌های عقب این فضا بزرگ‌تر خواهد شد ولی فضای بار مسطح و یک‌دستی را برایتان ایجاد نمی‌کند.جالب است بدانید صندوق نسخه کوپه سراتو  440 لیتری است و در واقع صندوقی بزرگ‌تر از نسخه سدان این خودرو دارد.

سیستم تعلیق کیا سراتو

سیستم تعلیق کیا سراتو

سیستم تعلیق کیا سراتو در عین ساده‌تر شدن نسبت به نسخه‌های قبلی چیزی از کیفیتش کاسته نشده است. این مورد درباره سیستم تعلیق عقب می‌باشد؛ و همچنان در سیستم تعلیق جلو سراتو مثل نسل قبلی‌اش، از مک فرسون مستقل با میله ضد رول استفاده شده است. میزان لگد زدن ماشین هنگام تعویض دنده  در نسخه‌های قبلی بیشتر بود؛ که در سراتو 2018 وضعیت بهتری پیدا کرد.

برخی معتقدند سیستم تعلیق سراتو در مقایسه با رقبایش، نسبتا سفت و نسبتا خشک است. اگر سواری این ماشین در جاده‌های ناهموار را دیده باشید، متوجه تکانه‌هایی که به شاسی منتقل شده و ضربات کوچک اما کسل‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند، خواهید شد.
فرمان  مجهز به بوستر هیدرولیک در سراتو تحمل رانندگی طولانی‌مدت در ترافیک شهر را ساده و قابل تحمل‌تر کرده است. اگر به دنبال سدانی بسیار جادار، کاربردی و با قیمت اجاره مقرون‌به‌صرفه می‌گردید قطعا رنت سراتو در کیش جز گزینه‌های اول شما خواهد بود.

حتما شما هم تا به اینجای مقاله به این نتیجه رسیده‌اید که اجاره کیا سراتو در کیش بهترین انتخاب در میان هم‌رده‌های این خودرو می‌باشد. اجاره این خودرو به دلیل تطبیق‌پذیری و اندازه این خودرو برای زوج‌های جوان یا حتی خانواده‌ای با یک یا دو فرزند کوچک، انتخاب مناسبی خواهد بود که لذت سفر را دو چندان کند.

روش رنت سراتو در کیش

جهت رنت سراتو در کیش تنها کافی است نام و شماره تماستان را در پنل قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت سراتو در کیش

مدل 2012
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 5
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
1,600,000 تومان
1,500,000تومان
قیمت در ایام پیک
2,300,000تومان

DD slash MM slash YYYY
رزرو تلفنی 09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.