رضایت معرفی و رضایت مشتریان

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه  رنت سانتافه در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت سانتافه در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی سانتافه خودرویی جادار است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟

رنت سانتافه در کیش

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند. جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در این صورت شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت سانتافه در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود دز نظر بگیرید. 

سانتافه ماشینی شاسی بلند از برند هیوندا

رنت سانتافه در کیش

سانتافه ماشینی شاسی بلند از برند هیوندا می‌باشد که در اندازه‌ای متوسط و با امکانات کاربردی و هیجان انگیز در بازار عرضه می‌شود.

سانتافه در سال 2000 میلادی توسط  کمپانی هیوندا طراحی و تولید شد. شرکت هیوندا در کشور کره جنوبی می‌باشد و جز شرکت‌های موفق در صنعت خودرو سازی می‌باشد. هیوندای سانتافه کراس‌اووری چند منظوره است که در بین سال‌های 2006 تا 2012 طراحی آن مورد بازنگری قرار گرفت.در دل این ماشین جذاب ویژگی‌ها بسیار خوب و بعضا متوسطی وجود دارد که سبب شهرت و موفقیتش در بازارهای ایرانی و جهانی شده است.

سانتافه هیوندا جز پرفروش‌ترین خودرهای وارداتی محسوب می‌شود و همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد.کیفیت بالای ساخت این خودرو همچنینی سواری نرم آن که حس مطلوبی به راننده می‌دهد بخشی از ویژگی‌های این خودروی جذاب است.

شاید تا به اینجای مقاله به این نتیجه رسیده باشید که شما امکان سوار شدن چنین خودروی لوکسی با این مشخصات عالی را ندارید چراکه از عهده خرید آن بر نمی‌آیید

اما؛

شما تا به حال ماشین اجاره  کرده‌اید؟

چه فرصتی از این بهتر برای تجربه لذت و هیجان رانندگی یا نشستن در چنین خودروی لوکسی؟؟؟

در سفرتان به جزیره رویایی کیش می‌توانید تجربه جذاب سواری ماشین‌های لوکس را به خود هدیه دهید تا لذت سفرتان دوچندان شود.

لذت سواری با رنت سانتافه در کیش

لذت سواری با رنت سانتافه در کیش

لذت سواری ماشین‌های لوکس را از خود دریغ نکنید. سفر به جزیره کیش بهترین فرصت برای تجربه لذت راننگی با خودروهای لوکسی مانند سانتافه است. رنت خودرو در کیش لذت گشت و گذار در جزیره رویایی کیش را برایتان دوچندان خواهد کرد و لحظاتی خاطره انگیز در ذهن‌ها به جای خواهد گذاشت.

اگر جزیره کیش را به عنوان مقصد یک مسافرت خانوادگی انتخاب کرده‌اید، رنت سانتافه در کیش گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

با وجود مدل‌های 7 نفره سانتافه ، این ماشین برای خانواده‌های جمعیتی هم گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود و سبب خلق خاطرات جذاب و خوشی از سفر در ذهنتان خواهد شد.

مشخصات فنی سانتافه هیوندا

مشخصات فنی سانتافه هیوندا

قبل از رنت سانتافه در کیش لازم است از ویژگی‌های فنی آن مطلع شوید. مدل فول آپشن سانتافه هیوندا دارای امکاناتی مثل؛

  • کنترل حرکت در شیب
  • در کنار ارتفاع تقسیم هوشمند گشتاور میان تمامی چرخ‌ها و قفل دیفرانسیل الکترونیکی وجود دارد ، که به راننده این امکان را می‌دهد تا در مسیرهای خارج جاده‎‌ای سبک هم بتواند حضور داشته باشد.
  • سانتافه، به خاطر نداشتن شاسی مستقل و دنده کمکی و همچنین شرایط خاص تایرهایش و ارتفاع سپرهای خودرو، اصلا گزینه مناسبی برای آفرود نمی‌باشد.
  • زمان نشستن داخل کابین آن فضایی بسیار جادار دارد
  • به لحاظ کیفیت سواری و ارگونومی کابین وضعیت قابل قبولی نسبت به کلاس بدنه دارد
  • ایمنی مناسبی دارد
  • دارای 4 درب
  • امکان داشتن 5 سرنشین

شاید از زبان علاقه‌مندان این خودرو شنیده باشید که موتور هیوندای سانتافه برای اندام درشت و وزن سنگین ماشین کافی نمی‌باشد. اما بعد از ارائه مدل GDI اندکی از ضعف خودرو در این مورد رفع شد.

از آن پس، راندمان بالاتر خودرو حاصل از تزریق مستقیم سوخت نسبت به نسخه قبلی( MPI) ، سبب افزایش قدرت و گشتاور شد. انتقال قدرت هم با یک جعبه‌ دنده 6 سرعته اتوماتیکانجام می‌شود که شاید به لحاظ سرعت و هوش در رقابت با رقبای ژاپنی و آلمانی شکست بخورد ولی در حد توانش، قادر است سواری خوب و جذابی را برای شما در جزیره کیش به وجود آورد.

همانطور که مطلع هستید رانندگی و تردد با وسایل نقلیه در کیش، قوانین خاصی دارد که بعضی از آن‌ها با قوانین سایر شهرهای ایران متفاوت است برای مثال؛

 سرعت در کیش کنترل می‌شود

حال اگر شما به دنبال خودرویی راحت و لوکس برای رنت در کیش هستید، حتما رنت سانتافه در کیش را جز گززینه‌هایتان قرار دهید تا بتوانید رانندگی لذت بخش و مقرون به صرفه‌ای را در کیش تجربه کنید.

مزایا سانتافه هیوندا

مزایا سانتافه هیوندا

  1. در مقایسه با باقی رقبا، فضای داخلی سانتافه هیوندا 2018 فضای بزرگ‌تری دارد. به همین خاطر ورود و خروج از این خودرو برای سرنشینان و راننده راحت و دسترسی آسانی به صندلی‌ها خواهند داشت. در رابطه با جادار بودن سانتافه باید گفت که قسمت راننده در کابین فضای زیادی برای سر، آرنج و پای خود دارد همچنین سرنشین جلو نیز فضای بزرگی دارد. در ردیف دوم ،  فضای مناسبی برای سر و پای سرنشینان وجود دارد. در ردیف سوم سانتافه صندلی‌های باریکی وجود دارد که بهتر است هنگام برنامه ریزی برای مسافرتتان، ردیف سوم را برای کودکان در نظر بگیرید. جادار بودن خودرو دلیل خوبی برای انتخابش در حمل و نقل مسافرت خانوادگی و طولانی است
  2. اهمیت ایمنی خودرو بر هیچ کس پوشیده نیست. موسسه بین‌المللیIIHS که تست‌های تصادف را انجام می‌دهد؛ در رتبه بندی ایمنی خود، بالاترین جایزه ایمنی را به سانتافه 2017 داده است و درکیان خودروهای شاسی بلند، سانتافه هیوندا را ایمن‌ترین خودرو معرفی کرده است. سانتافه 2018نیز دمی‌توانید همان سطح از ایمنی را توقع نداشته باشید.
  3. از خودرویی که بالاترین رتبه‌ی ایمنی را درمیان ماشین‌های شاسی بلند دریافت می‌کند انتظار امکاناتا ایمنی بالایی نیز می‌رود که سانتافه هیوندا به خوبی این انتظار را برآورده کرده است. چند کمربند ایمنی و بند صندلی کودک،کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و همچنین کیسه هوای جانبی برای هر ردیف به صورت استاندارد، سیستم ترمز خودکار، رادار و کروز کنترل تطبیقی از امکانات مهم ایمنی این خودرو است.
  4. جذابیت ظاهری ماشین تاثیر زیادی در پرفروش شدن یک خودرو دارد. از دلایل مهم جذابیت سانتافه هم ظاهر زیبا با طراحی درخشان و ظریف آن است. معمولا شاسی بلندها ظاهری اسپرت و خشن دارند ولی سانتافه هیوندا از این موضوع جداست و ظاهری متمایز از سایر شاسی بلندها دارد. ظاهر جذاب سانتافه هیومندا از دلایل مهم پرطرفدار بودن رنت سانتافه در کیش است.
  5. موتور سانتافه با 185 اسب بخار، توان مناسبی را برای خودرو فراهم می‌کند. قدرت کافی موتور پایه هیوندای سانتافه 2018 ناشی از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری می‌باشد. اگر انتظار بیشتری از موتور خودروی مدنظرتان دارید نگران نباشید، می‌توانید از تریم‍‌های بالاتر سانتافه استفاده کنید. در تریم‌های گران‌تر این خودرو یک موتور ارتقا یافته با 290 اسب بخار قدرت در زیر کاپوت وجود دارد.
  6. همانطور که می‌دانید سواری راحت از اولویت‌های طراحی شرکت هیوندا بوده است. در سانتافه هم حس مطلوبی که از سواری این خودرو می‌گیرید کاملای گویای این موضوع است و دلیلی مهم برای رنت سانتافه در کیش می‌باشد. جذب حرکت ناشی از برخورد با دست انداز توسط خودرو آپشن مهمی است که سانتافه با سیستم تعلیق خود این کار را به خوبی انجام می‌دهد. بدین خاطر سواری  نرم و آرامی دارد. سیستم عایق صدای این خودرو جهت جلوگیری از ورود سر و صدای جاده به کابین بسیار عملکرد خوبی دارد.

معایب سانتافه هیوندا

معایب سانتافه هیوندا

بهترین خودروها نیز ایراداتی دارند، سانتافه نیز از است قاعده جدا نیست. کسانی که قصد رنت سانتافه در کیش را دارند باید از ایرادات آن مطلع شوند تا مطمئن شوند برایشان قابل پذیرش است.

  1. برخی از قسمت‌های طراحی شده در سانتافه سبب بروز نقاط منفی در آن شده است برای مثال دید راننده به عقب در سانتافه ضعیف است. با اضافه شدن امکاناتی مثل دوربین دید عقب تا حدودی این مسئله حل شده است اما برای برخی رانندگان دید محدود سانتافه مشکل‌ساز است.
  2. سانتافه نسبت به سایر رقبای شاسی بلندی در مصرف سوخت آنچنان بهینه نیست و در رتبه بندی مصرف سوخت از آن‌ها فاصله دارد.
  3. از جادار بودن و فضای باز سانتافه نمی‌توان چشم پوشی کرد اما صندلی‌های ردیف سوم کوچک و تا حدودی باریک می‌باشند. اگر سرنشینان صندلی‌های ردیف سوم کودکان باشند این مسئله مشکل ساز نخواهد بود اما برای بزرگسالان راحتی مطلوب را ندارد، پس اگر تمام همسفران شما بزرگسال هستند و تعداد‌شان از پنج نفر بیشتر است رنت سانتافه در کیش شاید گزینه مطلوبی برایتان نباشد.

شرایط رنت سانتافه در کیش

شرایط رنت سانتافه در کیش

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 5 الی 10 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • درصورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • درصورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 300 الی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر  اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

روش رنت سانتافه در کیش

جهت رنت سانتافه در کیش تنها کافی است؛ نام و شماره تماس و تاریخ روز مد نظردر پنل ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت سانتافه در کیش

مدل 2018
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 6
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
ناموجود
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.