رضایت معرفی و رضایت مشتریان

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه  رنت النترا در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت النترا در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی النترا خودرویی اقتصادی است است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟

چرا در کیش به رنت خودرو احتیاج داریم؟

جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند. جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در این صورت شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت النترا در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود دز نظر بگیرید. 

رنت النترا در کیش

رنت النترا در کیش

اگر به دنبال رنت خودروی اقتصادی در کیش هستید،باید بدانید که هیوندا النترا یکی از خودروهای ارزان قیمت و شیک در کیش است.رنت النترا در کیش به خاطر قیمت مناسب و مصرف سوخت کم و کیفیت مناسب طرفداران زیادی دارد از این جهت در کیش زیاد یافت می شوند.

شرایط رنت النترا در کیش چیست؟

شرایط رنت النترا در کیش چیست؟

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 7 الی 15 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • درصورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • درصورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..) از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

رنت النترا در کیش مناسب چه کسانی است؟

رنت النترا در کیش مناسب چه کسانی است؟

اگر برای رفع نیاز حمل نقل‌تان به دنبال خودرویی نیمه لوکس و جادار می‌گردید رنت النترا در کیش انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

لذت رانندگی بعد از رنت النترا در کیش

تجربه‌ی رانندگی شما در النترا تجربه‌ی مطلوب و لذت بخشی خواهد بود. این خودرو نسبت به خودروهای دیگر هزینه رنت پایین‌تر و مصرف سوخت کمتری دارد.

این ویژگی‌های هیوندا النترا به همراه جادار بودن آن، سبب آمار بالای رنت این خودرو در جزیره کیش شده است و شما در سفرتان به کیش به وفور هیوندا النترا خواهید دید.

لذت رانندگی با النترا در کیش

مزایای رنت النترا در کیش چیست؟

اکثر تصور شما از النترا، النتراهای زیر 2018 است که در شهرهای دیگر ایران وجود دارد بهتر است به ادامه مطلب دقت کنید:

  • موتور اقتصادی‌تر نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر
  • سواری نرم و آرام
  •  فضای بزرگ و جادار
  • فرمانی بدون لرزش و با ثبات
  • ایمنی بالا
  • رابط کاربری ساده
  • تریم‌هایی با آپشن بالا
  • تعویض دنده راحت
  • تطبیق پذیری بالا

موتور اقتصادی‌تر نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر

موتور اقتصادی‌تر نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر

واضح است که موتورهای استاندارد هیوندای النترا به اندازه موتورهای اسپرت پرقدرت نیستند ولی راندمان سوخت بهتری دارند. موتوری که در تریم پایه النترا ارائه شده است، یک موتور 2 لیتری با قدرت 147 اسب بخار می‌باشد.

با رنت النترا در کیش

سواری نرم و آرام با رنت النترا در کیش

ضخیم‌تر بودن شیشه درب‌ها، اضافه شدن یک فریم فرعی به سیستم تعلیق، کف‌پوش‌های عایق ضخیم‌‎تر، کوچک کردن سوراخ‌های ضروری از جمله‌تغییراتی است که در مدل جدید النترا قرار داده شده است تا به حد چشمگیری میزان صدا را کاهش دهند.

اگر از مدل‌های قبلی النترا استفاده کرده باشید این تغییر را در کاهش صدا به خوبی حس خواهید کرد.

فضای بزرگ و جادار با رنت النترا در کیش 

فضای بزرگ و جادار با رنت النترا در کیش

هنگام اجاره ماشین در کیش حتما به میزان جادار بودن آن توجه کنید. صندوق عقبی عریض و عمیق حمل همه چیز از چمدان تا کالسکه را برای این ماشین راح و ممکن ساخته است. یه سری فضای ذخیره سازی روی درب خودرو نصب می‌باشد که سبب جادارتر شدن این خودرو شده است. این مشخصه خودرو دلیل خوبی برای رنت النترا در کیش است.

فرمانی بدون لرزش و با ثبات با رنت النترا در کیش

فرمانی بدون لرزش و با ثبات با رنت النترا در کیش

اگر فرمان با لرزش و بی‌ثبات نایه ناراحتی شما بوده است، مدل جدید النترا برای شما ساخته شده است. وزش باد در حرکت این فرمان اخلالی ایجاد نمی‌کند و شما احساس  در جاده احساس ثبات و امنیت را  با این فرمان حس خواهید کرد.

ایمنی بالا با رنت النترا در کیش

ایمنی بالا با رنت النترا در کیش

هشدار هنگام خارج شده از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار نزدیک شدن به ترافیک و سیستم تشخیص و کمک ترمز خودکار از مشخصه‌های ایمنی بالای این خودرو است که سبب آمار بالای رنت النترا در کیش شده است.

رابط کاربری ساده با رنت النترا در کیش

الترا هوای طرفداران قدیمی خود را دارد و برای رانندگانی که ترجیج‌شان اطمینان حاصل از فشار دادن یک دکمه واقعی یا چرخاندن یک دستگیره است نه صفحه‌های لمسی؛ کنترل‌های دستی روی داشبورد را تعبیه کرده است. ولی از صفحه نمایش لمسی بزرگ‌ 7 اینچی آن هم نباید غافل شد.

منوهای این صفحه نمایش تماما سازماندهی شده‌ هستند؛ همچنین سیستم بصری آن حواس‌پرتی را برای یک سواری ایمن به کمترین مقدارش خواهد رساند. مقدار روشنایی این صفحه قابل تنظیم است؛ تا در نور روز به راحتی دیده شود همچنین در هنگام شب، کمتر باعث آزار چشم شود.

تریم‌هایی با آپشن بالا

با توجه به قیمت پایین رنت النترا در کیش نسبت به خودروهای دیگر،  تریم‌های لیمیتد و اکو در النترا، بیشترین امکانات را ارائه می‌کنند.

در تریم لیمیتد، رانندگان امکانات عالی دارند که سواری هیجان انگیز و خاصی را برایشان فراهم می‌کند. چراغ‌های نزدیک دستگیره در دکمه‌ی استارت، اپل کار پلی و رادیو و…. از امکانات این مدل است.

تریم اکو از این قاعده جدا نیست و کنترل خودکار چراغ‌های جلو و دما از جمله امکانات آن است همچنین شیفت ترونیک که فناوری صرفه‌جویی در مصرف سوخت است.

امکان تعویض دنده راحت با رنت النترا در کیش

امکان تعویض دنده راحت با رنت النترا در کیش

دسترسی به شیفتر در طراحی جدید دسته کنترل هیوندا سبب تعویض دنده‌ی آسان در آن شده است.  دستگیره تعویض دنده جدیدی در آن وجود دارد که به صورت کاملا ارگونومیک طراحی و ساخته شده است.

تطبیق پذیری بالا

خودرو‌های که آمار رنت بالایی دارند مثل رنت النترا در کیش؛ میزان تطبیق پذیری بالایی دارند که توانسته‌اند نظر افراد مختلف را با سلیقههای مختلف و میران توانمندی رانندگی مختلف جلب کنند.

خودروی النترا با قیمتی پایین‌تر از اکثر سدان‌های رقیب، امکانات ایمنی برای رانندگان تازه وارد، فضای داخلی وسیع، امکانات استاندارد فراوان و مصرف سوخت مقرون بصرفه در این زمینه به خوبی درخشیده است.

همین ویژگی‌ها سبب شده تا رنت النترا در کیش بصرفه و پرطرفدار باشد.

معایب رنت النترا در کیش

معایب رنت النترا در کیش

خودروی بی‌عیبی وجود ندارد، حتی لوکس‌ترین خودروها نیز معایبی دارند. النترا نیز از این قائده جدا نیست.

در ادامه به معایب این خودرو برای کسانی که قصد رنت النترا در کیش را دارند عنوان خواهد شد تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشند.

  • انتقال قدرت در حد متوسط
  • دارای موتوری پر سر و صدا
  • کابینی با ابعاد متوسط

انتقال قدرت در حد متوسط

اگر بخواهیم صادقانه به النترا نگاه کنیم نباید از آن توقع یک سواری اسپرت و پرشتاب را داشت. هنگام شتاب گیری با النترا  نشانه‌هایی از تاخیر را در آن خواهید دید.

در واقع در مورد سیستم انتقال قدرت جدیدترین مدل النترا هیچ چیز شگفت‌انگیزی وجود ندارد. کسانی که به دنبال رنت النترا در کیش هستند از این خودرو بیشتر جهت حمل و نقل درون شهری و سفرهای خانوادگی استفاده می‌کنند. اگر به دنبال سواری مهیجی هستید النترا انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.

دارای موتوری پر سر و صدا

طراحی جدید موتور  النترای جدید که جهت بهبود راندمان سوخت بود متاسفانه تاثیری بر سر و صدای نسخه‌ی قبلی نگذاشت؛ به همین خاطر هنگام سواری النترا با هر بار فشار دادن پدال گاز و موقع حرکت در سرعت‌ بالا متوجه صدای ناله‌ای بلندتر از موتور خودرو خواهید شد.

شدت این صدا در بیرون کابین بیشتر است و برای کسانی که بیرون از خودروی شما هستند ممکن است آزار دهنده باشد.

کابینی با ابعاد متوسط

اگر برای رنت النترا در کیش به دنبال خودرویی انتظار طراحی داخلی لوکس و زیبا دارید، این انتخاب اشتباه است.

سایر خودروهای شرکت هیوندا عملکرد بهتری در این موضوع دارند و به راحتی النترا را شکست می‌دهند. البته باید بدانید که  در تریم‌های گران‌تر النترا، نسخه‌های ارتقا یافته‌ای است که این کسری ها را جبران کرده‌اند.

آیا رنت النترا در کیش رنت اقتصادی محسوب می‌شود؟

آیا رنت النترا در کیش رنت اقتصادی محسوب می‌شود؟

بله؛

هیوندا النترا قیمت پایین‌تری نسبت به سایر خودرو‌ها دارد همچنین مصرف سوخت کمتر، در نتیجه شما با خودرویی اقتصادی رو به رو هستید که علاوه بر ظاهر زیبا و شیک آن نیازهای شما به حمل و نقل را برطرف می‌کند و شما می‌توانید سفری کم هزینه را تجربه کنید.

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 7 الی 15 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • در صورت نداشتن ودیعه نقدی میتوان با گذاشتن چک(به اسم شخص مستاجر) به ارزش ماشین قابل انجام است.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • در صورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی 500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

نحوه رنت النترا در کیش رنت چگونه است؟

شما برای رنت النترا در کیش با پروسه‌ی سختی رو به رو نیستید. فقط کافی است در پنل پیش رو مشخصات خود و خودرو را وارد کنید تا به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن خودروی النترا را اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت النترا در کیش

مدل 2017
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 5
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
2,100,000 تومان
2,000,000تومان
قیمت در ایام پیک
3,200,000تومان

DD slash MM slash YYYY
رزرو تلفنی 09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.