رضایت معرفی و رضایت مشتریان

رنت اسپورتیج در کیش
رنت اسپورتیج در کیش
رنت اسپورتیج در کیش
رنت اسپورتیج در کیش

شاید سوالاتی از این دست در ذهن شما باشد که گوگل این مقاله را پیش روی شما قرار داده است سوالاتی مثل اینکه  رنت اسپورتیج در کیش انتخاب معقولی است؟ برای رنت اسپورتیج در کیش از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ یا حتی اینکه خودروی اسپورتیج خودرویی جادار است یا خیر؟ برای چه تعداد سرنشین مطلوب است؟

همانطور که می‌دانید رنت اسپورتیج در کیش جز پرطرفدار ترین‌هاست. اسپورتیج یک ماشین شاسی بلند است با اندازه‌ای متوسط، همچنین به خاطر امکانات عالی، ظاهر اسپورت، عملکرد خوب و سریع، جز محبوب ترین خودروهای ایران برای اجاره و خرید است.

جالب است بدانید با گذشت ۴ سال از تولید اسپورتیج نیو، همچنان بسیاری از خریداران حتی برای خرید مدل دست دوم آن و رنت اسپورتیج در کیش مشتاق و متقاضی‌اند. سال ۲۰۱۱   اسپورتیج مجددا طراحی شد و از هر لحاظ تبدیل به خودرویی کاملا جدید شد.
نسل ۲۰۱۴ اسپورتیج از نظر ظاهر تفاوت چندانی با نسل اولیه آن (اسپورتیج مدل ۲۰۱۱) ندارد ولی تغییراتی را از لحاظ امکانات رفاهی و مشخصات فنی، را می‌توان در آن دید.

اسپورتیج یک کراس اوور کامپکت است که اولین بار در سال 1993 معرفی و در بازار جهانی عرضه شد اما صحبت ما در مورد نسل چهارم آن است. با رنت اسپورتیج در کیش نیز نسل چهارم آن به شما تحویل داده خواهد شد. نسل چهارم کیا اسپورتیج در سال 2015 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی و از سال 2016 وارد بازارهای جهانی شد. کیا اسپورتیج مثل باقی محصولات کیا توسط اطلس موتور در بازار ایران به فروش می‌رسد.

رنت اسپورتیج در کیش

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

پیشنهاد رنت اسپورتیج در کیش از آنجایی اهمیت دارد که جزیره کیش ماهیت گردشگری دارد و مسافران جزیره کیش در طول سفرشان به طور پیاپی در حال تفریح، رفتن به رستوران،خرید، ماساژ و… هستند،جابه جا شدن از محل تفریح به خرید و مکان های دیگر دغدغه حمل نقل برای شما ایجاد خواهد کرد. قطعا رفع نگرانی حمل و نقل لذت سفر شما را افزایش خواهد داد. در صورت رنت اسپورتیج در کیش شما فقط به فکر تفریحات خود خواهید بود.

سفر به شهر زیبای کیش پر از تفریحات دریایی و انواع مراکز خرید پرشور برای شماست با وجود هزینه ای که برای سفرتان کرده اید، نمی‌خواهید هیچ یک از این تفریحات را جا بیندازید. پس معقول‌ترین گزینه برای داشتن سفری بی‌دردسر و نگرانی، وجود یک ماشین است که با علایق و نیازهای شما سازگار باشد. می‌توانید رنت اسپورتیج در کیش را به عنوان انتخابی معقول در گزینه‌های خود دز نظر بگیرید. 

لذت رانندگی با اسپورتیج در کیش

 هرگز تجربه هیجان انگیز اجاره ماشین در کیش را از خود دریغ نکنید این کار می تواند به سفرتان رنگ و بوی متفاوتی ببخشد.
در واقع اجاره ماشین در کیش لذت گشت و گذار در جزیره را برایتان چندین برابر و لحظات به یاد ماندنی در ذهن ها به جا خواهد گذاشت. شما با رنت خودرو به راحتی گشت و گذار کنید و از جاهای دیدنی کیش دیدن کنید. از خودروهای جذاب و مناسب برای سفرهای خانوادگی هم، رنت اسپورتیج در کیش انتخاب عالی است.
مشخصات فنی اسپورتیج

مشخصات فنی اسپورتیج چیست؟

مشخصات فنی خودرو برای خریدان و اجاره کنندگان آن اهمیت بالایی دارد پس اگر در رنت اسپورتیج در کیش هستید قسمت پایین را با دقت بخوانید:

اسپورتیج در دو تیپ  Sx AWD  ،  Base FWD؛ 7 مدل مختلف دارد که رانندگی در کیش را برایتان هیجان انگیز می‌کند.
 دارای 4 درب، اما اسپورتیج برای 5 سرنشین هم مناسب است و به همین دلیل انتخابی مناسب برای اجاره  به آن دسته از مسافران تور کیش که تصمیم دارند خانوادگی از جزیره بازدید کنند محسوب می شود .
با رنت اسپورتیج در کیش سواری ماشینی را تجربه خواهید کرد که دارای موتور 2/4 لیتری ، L4 ، با قدرت 176 اسب بخار می‌باشد و مصرف آن در مناطق شهری به 13 لیتر/کیلومتر و در بزرگراه به 9 لیتر/کیلومتر خواهد رسید.خودروی کیا اسپورتیج شاسی بلند، دارای 6 دنده دستی به همراه اوردرایو است.
مدل  SX AWD اسپورتیج ، مجهز به موتور توربوی 2/0 لیتری ، L4 ، باقدرت 256 اسب بخار  است که مصرف آن در مناطق شهری به 13 لیتر/کیلومترو در بزرگراه به 10 لیتر/کیلومتر می رسد . همچنین این مدل خودرو اسپورتیج 6 دنده ی اتوماتیک به همراه اوردرایو دارد که لذت رانندگی را برایتان دوچندان خواهد کرد.
تجربه رانندگی با کیا اسپورتیج در لبخند کیش

تجربه رانندگی مطلوب با رنت اسپورتیج در کیش

جدای از پیگیری رنت اسپورتیج در کیش اگر پیگیر بازار خودرو باشید به خوبی می‌دانید که حضور فعال و چند ساله‌ی یک خودرو در بازار؛ همچنین بازطراحی مداوم و تقاضای مردم ؛ نشان می‌دهد که تمام ویژگی‌های آن به خوبی بررسی تثبیت شده است. در واقع شرکت سازنده به خوبی آگاه است که مشکل فعلی محصولش چیست و برای تولید سری جدید از همین محصول باید چه ویژگی‌هایی را اصلاح کند و چه انتظاراتی را از خط تولید خود داشته باشد. این همان پروسه‌ای است که در خط تولید کیا اسپورتیج نیو مدل 2017 رخ داده است و آن را تبدیل به پرفروش ترین و پرطرفدار ترین بع عنوان رنت اسپورتیج در کیش کرده است.

ساختار خاص و تطبیق‌پذیری این ساختار در خطوط تولید پروسه‌ای است که ظرافت و دقت مطلوبی را می‌طلبد. ولی نسخه بازطراحی شده‌ی  کیا اسپورتیج  هر دو این موارد ارائه خوبی از خود نشان داد. مشخصات منحصر به فردی که کمپانی کیا در این کراس اوور کوچک قرار داده است شما را هنگام رنت اسپورتیج در کیش و سواری‌اش مبهوت می‌کند. بنابراین رنت اسپورتیج نیو یکی از بهترین پیشنهادات ما برای سفر به جزیره زیبای کیش است. لازم است بدانید اسپورتیج نیو به طور قابل توجهی از کراس اوور قدرتمندی که قبلا ما آن را با نام اسپورتیج می‌شناختیم؛ فاصله گرفته و به نوعی تکامل یافته است.

مهندسان شرکت کیا آگاهند که طرفداران کراس اوورها و کسانی که به دنبال رنت اسپورتیج در کیش هستند، بیش از هر چیز به دنبال راحتی می‌باشند. در مدل اسپورتیج نیو سال 2017 تعادل عالی بین انطباق سواری و کنترل هندلینگ مشاهده می‌شود. در طراحی جدید اسپورتیج، ضربه‌ها تا حد ممکن به جای انتقال به کابین، جذب یا از بین بروند. از ویژگی‌های دیگر اسپورتیج صدای بسیار کم آن در سرعت پایین است.
پیش‌تر برای لذت بردن از سواری خودرویی با این آپشن‌ها، باید به محصولی از برندهای لوکس بازار مراجعه می‌کردید اما حال با رنت اسپورتیج در کیش می‌توانید این سواری مطلوب و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

کیا اسپورتیج خودروی جادار برای رنت در کیش

خودروی جادار برای رنت در کیش

خبر خوب برای کسانی که به دنبال زیبایی هستند و قصد رنت اسپورتیج در کیش را دارند این است که فضای داخلی اسپورتیج نیو به طرز چشمگیری عالی طراحی شده است. داشبورد اسپورتیج ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد و شامل یک کنسول مرکزی گسترده است که بیشتر کلیدهای کنترل روی آن به سمت راننده متمایل هستند. این شیوه طراحی به کابین خودرو شخصیتی اسپرت می‌دهد پس اگر به دنبال خودرویی اسپرت برای رنت هستید رنت اسپورتیج در کیش برای شما مناسب خواهد بود. کیفیت موادی که از آن بخش‌های داخلی خودرو ساخته شده است؛ در کلاس خود قابل رقابت با تولیدات سایر برندهای مطرح دنیاست و در هیچ کدام از تست‌هایی که روی اسپورتیج انجام شده؛ صدای اضافه‌ای از بدنه داخلی و داشبورد اسپورتیج شنیده نشده است.

کیا اسپورتیج انتظار شما از  کراس اوور را برآورده خواهد کرد؛

  • راننده و سرنشین جلو فضای زیادی دارند 
  • صندلی‌های برقی موجود در قسمت جلوی خودرو، نسبت به ارتفاع خودرو پایین‌تر است
  • علاوه بر سرنشینان جلو، سرنشینان عقب نیز در اسپورتیج احساس راحتی خاصی دارند
  • در اسپورتیج نیو حدود 30.7 فوت مکعب فضا در قسمت پشت صندلی‌های عقب وجود دارد
  • با تا کردن پشتی‌های صندلی عقب، فضایی به اندازه 60.1 فوت مکعب در صندوق ایجاد می‌شود
  • برای حمل حجیم‌ترین و بزرگ‌ترین چمدان‌ها نیز مناسب می‌باشد

اگر تعداد همسفرانتان بالاست رنت اسپورتیج در کیش انتخاب مقولی است زیرا این میزان از جادار بودن و فضای آزاد در داخل کابین، در کراس اوورهای سایز متوسط به چشم نمی‌خورد. بنابراین در اسپورتیج که بدنه‌ای جمع و جوری دارد؛ این ویژگی کاملا شگفت‌انگیز است. واضح است با این همه فضایی که برای راحتی سرنشینان عقب اختصاص داده شده است؛ نباید ظرفیت زیادی از صندوق عقب اسپورتیج انتظار داشته باشید.

اجاره کیا اسپورتیج در کیش

انواع تریم‌های کیا اسپورتیج نیو

بالاتر اشاره شد که ؛ کیا اسپورتیج خودرویی شاسی بلند کراس اوور کوچک با ظرفیت پنج نفر می‌باشد که در سه سطح تریم LX، EX و SX Turbo به بازار عرضه می‌شود. قبل از رنت اسپورتیج در کیش بهتر است تریم‌های مختلف آن را بشناسید

  • سری LX اسپورتیج دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های LED، چراغ‌های جلوی خودکار، شیشه‌های رنگی عقب، فرمان شیب‌دار و تلسکوپی، دریچه هوای عقب، پشتی تاشو صندلی‌های عقب است. علاوه بر این، این سری از اسپورتیج نیو مجهز به صفحه نمایش لمسی، بلوتوث و سیستم صوتی شش بلندگو با پورت USB، جک ورودی کمکی و رادیو ماهواره‌ای نیز می‌باشد.
  • روی سری EX رینگ 18 اینچی، چراغ مه شکن، آینه‌های گرم شونده، ریل‌های سقف، جلو پنجره مشکی براق، برف پاک کن مجهز به یخ‌شکن، ورود و استارت بدون کلید، روکش چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده برقی (با کمری برقی)، فرمان روکش چرمی، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، پورت شارژ USB عقب و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی Uvo کیا نصب است.
  • مدل SX Turbo علاوه بر رینگ‌های 19 اینچی مجهز به چراغ‌های زنون تطبیقی، سیستم نور بالا خودکار، چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های عقب LED، آینه‌های تاشو برقی با چراغ راهنمای LED، سیستم تعلیق تنظیم‌شده اسپرت، درب عقب برقی هندزفری، سانروف پانوراما، LED داخلی، نمایشگر اطلاعات راننده، صندلی برقی هشت جهته، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه، دوخت برجسته داشبورد، کنسول مشکی براق، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیستم نویگیشن و سیستم صوتی Harman Kardon با هشت بلندگو می‌باشد.

شرایط اجاره اسپورتیج در کیش

چرا اسپورتیج؟ چرا لبخند کیش؟

چه در حال گشت و گذار سواحل زیبا و خیره کننده ی کیش باشید و چه بخواهید سری به مراکز خرید لوکس و معمولی بزنید، رنت اسپورتیج در کیش گزینه مناسبی برای شما است. با کرایه اسپورتیج کیا سفری راحت و سبک را برای خودتان انتخاب خواهید کرد. اولویت لبخند کیش رضایت مشتری در خدمات اجاره خودرو است. سعی لبخند کیش نگهداری خوب و مناسب از وسایل نقلیه است همچنین نگهداری و سرویس منظم. قطعا نگهداری صحیح خودرو سبب تجربه رانندگی آرام و لذت بخش در سفرتان خواهد شد.

شرایط رنت اسپورتیج در کیش

پیش تر با خودروی اسپورتیج و رنت اسپورتیج در کیش آشنا شدید اما حالا باید لازم است شرایط رنت اسپورتیج در کیش را بدانید تا شرایط خودتان را بسنجید و انتخابی معقول و خوب داشته باشید.

  • داشتن گواهی نامه رانندگی الزامی میباشد.(گواهی نامه باید برای شخص مستاجر باشد.)
  • مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو بین 7 الی 15 میلیون تومان است و به نوع ماشین نیز بستگی دارد.
  • اجاره ماشین فقط برای سنین بالای 20 سال امکان پذیر است.
  • درصورت هرگونه تخلف(سرعت غیر مجاز،بوق زدن و…) که منجر به جریمه شدن یا توقیف خودرو سود، تماما بر عهده مستاجر می باشد.
  • مبلغ دریافتی جهت خلافی  500 هزار تومان میباشد و به مدت 30 روز در شرکت مانده و اگر در تاریخ های اجاره جریمه ای نداشتید پول کامل به حساب شما عودت داده میشود و در صورت داشتن جریمه مبلغ کسر میشود.
  • تمامی خودرو ها در شرکت رنت دارای جی پی اس فعال میباشد که در صورت تخلف (سرعت غیر مجاز،بردن ماشین در شن و ماسه و ..)از طرف شرکت نیز جریمه خواهید شد.
  • رنت خودرو و ماشین سواری در کیش محدودیت کیلو متر دارند که در روز فقط تا نهایت 150 کیلومتر قابل استفاده است و در صورت بیشتر شدن کیلومتر  اجاره یک روز دیگر برای شما تمدید میشود.

کسانی که قصد رنت اسپورتیج در کیش را دارند به این نکته باید توجه کنند که یکسری محدودیت های کیلومتری هم برای اجاره خودرو در کیش  وجود دارد. محدودیت هایی که برای رنت خودرو نام بردیم، به صورتی نیستند که مانع تفریح و گشت و گذار شما شوند. پس از اطمینان از اجاره خودرو حتما مدارک لازم را همراه داشته باشید.

معمولا اجاره انواع خودرو در کیش به صورت 24 ساعته می باشد. پس لازم است حواستان به کیلومتری که در روز از خودرو استفاده می‌کنید، باشد.

قیمت رنت اسپورتیج در کیش

قیمت رنت اسپورتیج در کیش

معمولا قیمت رنت ماشین مثل بقیه ماشین ها در کیش معقول‌تر از شهرهای دیگر می‌باشد. مشخصات ماشین و قیمت در پنل لبخند کیش ذکر شده است و به راحتی و می‌توانید از طریق پنل پیش رو اقدام به رنت اسپورتیج در کیش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنت اسپورتیج در کیش

مدل 2018
gearbox
گیربکس اتومات
ظرفیت 5
امکان تحویل در فرودگاه
قرارداد رسمی با شرکت
2,500,000 تومان
2,200,000تومان
قیمت در ایام پیک
3,700,000تومان

DD slash MM slash YYYY
رزرو تلفنی 09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.