رضایت معرفی و رضایت مشتریان

هتل زامبی در کیش چیست؟

هتل زامبی در کیش نیز مانند قلعه وحشت از جمله تفریحات هیجان انگیز کیش است که آدرنالین شما را بالا خواهد برد. در هتل زامبی در کیش می‌توانید میزان شجاعت خود را به ارزیابی کنید و تفریحی چالش برانگیز را با همسفرانتان تجربه کنید.

هتل زامبی در کیش فضایی به حدود 550 متر مربع در طبقات فوقانی مجموعه میکامال کیش واقع شده است. خانه‌ای ترسناک که در قالب گروه های 5 نفره میزبان گشتی نیم ساعته در خانه ای ترسناک برای شماست. اگر خود را انسان شجاعی می‌دانید هتل زامبی در کیش بهترین گزینه برای شما تا جرئت و شجاعت خود را به چالش بکشید. از دوستان و همسفرانتان که ادعای نترس بودن دعوت کنید تا پا در هتل زامبی در کیش کیش بگذارید، هتلی که در آن همه چیز دست در دست هم داده‌اند تا شما را بترسانند.

هتل زامبی کیش جیست؟

عناصر ترسناک در اتاق فرار هتل زامبی

برای به وجود آوردن ترس و وحشت در انسان یک نصر یا عامل کافی نیست و برای ایجاد فضایی ترسناک باید چند عامل در کنار هم قرار بگیرند. در هتل زامبی در کیش نیز چنین پلنی بسیار حرفه ای و هنرمندانه پیاده سازی شده است. نور و صدا و تصویر سه عنصری هستند که برای ترساندن مراجعه کنندگان به هتل زامبی در کیش برای ترساندن در نظر گرفته شده اند. وجود موسیقی ترسناک، نور کم و گاهی روزنه های نور عجیب و گریم ترسناک زامبی ها در هتل زامبی شما را به وحشت خواهد آورد.

نقاط قوت هتل زامبی کیش

هر تفریحی دارای نقاط مثبتی است که آن را نسبت به سایر تفریحات متمایز می‌نماید. جالب است بدانید هتل زامبی در کیش از بزرگ ترین اتاق فرارهای خاور میانه است. به خاطر طراحی منحصر بفرد و خلاقانه هتل زامبی در کیش این هتل بسیار با نمونه های مشابه خود متفاوت است و این را بعد از یکبار تجربه آن به طرز ملموسی حس خواهید کرد. بازیگران حرفه ای که صحنه های ترسناک فیلم ها را برای شما زنده می‌کنند بسیار به کیفیت هتل زامبی در کیش افزوده اند و می‌توان گفت یکی از مهم ترین وجه تمایز های هتل زامبی با دیگر اتاق وحشت هاست. وجود تجهیزات فنی مدرن و پیشرفته توانسته فضایی ترسناک و رئال را بسازد و از یک جایی به بعد همه چیز مانند واقعیت ترسناک خواهد بود.

در هتل زامبی در کیش انرژی شما تخلیه خواهد شد و این هتل ترسناک میتوانی آزمونی حسابی برای آزمودن میزان ترستان باشد. جوانان و نوجوانان با شرکت در آن خود و همسالانشان را دز نظر میزان ترس محک می‌زنند.

محدودیت‌های هتل زامبی در کیش

محدودیت‌های هتل زامبی در کیش

واضح است تفریحاتی که مزات ترشح آدرنالین را بالا می‌برند برای افرادی که دارای شرایط خاصی هستند مناسب نیست و ممکن است باعث بروز مشکل در آنها شود. هنگامی که قصد رزرو بلیط هتل زامبی در کیش برای خود و یا اطرافیان و همسفرانتان را دارید این نکته را به در نظر داشته باشید که هیچکدام دچار ناراحتی قلبی، باردار و یا زیر 12 سال نباشید.

شما می‌توانید در قالب گروه های 5 الی 7 نفره به هتل زامبی در کیش مراجعه نمایید و به بازی بپردازید. نکته مهم دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید این است که به خوبی به صحبت های راهنما گوش دهید تا با چالش در آنجا مواجه نشوید همچنین هیچ کس اجاره عکاسی و فیلمبرداری از داخل مجموعه را ندارد. علت آن هم این است که فضا سازی و طراحی داخلی هتل زامبی در کیش اسپویل نشود و هیجان خود را برای بازیکنان جدید از دست ندهد.

سوالات متداول در مورد هتل زامبی در کیش

برای انتخاب بهتر در مورد هتل زامبی در کیش بهتر است این بخش را مطالعه نمایید تا با جزئیات بیشتر و همچنین محدودیت ها و مزایای هتل زامبی در کیش آشنا شوید

آیا هتل زامبی در کیش محدودیت سنی دارد؟

آیا هتل زامبی در کیش محدودیت سنی دارد؟

به طور کلی محدودیت سنی برای هتل زامبی در کیش در نظر گرفته نشده است اما والدین باید هوشیار باشند و بهتر است مانع تجربه هتل زامبی در کیش برای کودکان زیر 12 سال خود شوند چون به احتمال زیاد با روحیات و ظرفیت آن‌ها سازگار نخواهد بود.

به طور معمول افراد دارای مشکلات قلبی و عروقی به خاطر این که هیجان برایشان مضر است بهتر است به هتل زامبی در کیش مراجعه نکنند.

نحوه خرید هتل زامبی در کیش؟

خرید بلیط هتل زامبی در کیش با تخفیف ویژه را می‌توانید از طریق سایت لبخند کیش انجام دهید. ابتدا وارد پنل مربوطه شده و بعد از تعیین نفرات و تاریخ بلیط و پرداخت هزینه صاحب بلیط هتل زامبی در کیش شوید و از آن لذت ببرید.

ساعت کاری هتل زامبی در کیش؟

ساعت کاری هتل زامبی در کیش؟

برای مراجعه به  هتل زامبی در کیش لازم است از ساعت کاری آن اطلاع داشته باشید. هتل زامبی در کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 11:00 الی 23:00 فعالیت دارد و در روزهای تعطیل نیز  مثل پنجشنبه و جمعه و سایر تعطیلات از 11:00 الی 23:00 فعالیت دارد.

مدت زمان بازی هتل زامبی در کیش چقدر است؟

هتل زامبی در کیش 30 دقیقه میزبان شما برای گشتی هیجان انگیز در هتلی ترسناک است.

هتل زامبی در کیش مناسب چه افرادی است؟

اگر تونل وحشت های بسیاری را تجربه کربه کرده‌اید حس می‌کنی دیگر هیچ چیز قادر به ترساندن شما نیست، به هتل زامبی در کیش بیایید، آنوقت در مورد میزان شجاعت و نترس خود قضاوت کنید.

آیا در هتل زامبی در کیش عکاسی و فیلمبرداری آزاد است؟

آگاه بودن از آنچه در انتظار شماست و داشتن تصویر ذهنی از آن ترس و لذت شما را کم خواهد کرد مانند فیلمی که اصرار دارید کسی اسپویلش نکند تا خودتان همه چیز را با هیچان دنبال کرده و لذت ببرید. در مجموعه هتل زامبی در کیش نیز جهت اسپول نشدن و لو نرفتن مراحل و آیتم ها هر گونه عکاسی و فیلمبرداری ممنوع می‌باشد.

آدرس هتل زامبی در کیش کجاست؟

هتل زامبی کیش واقع در مجموعه میکامال کیش، طبقه 3 است.

آدرس: مجموعه تفریحی گردشگری میکامال کیش ،طبقه سوم
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هتل زامبی در کیش

ساعات کاری پنجشنبه، جمعه و تعطیلات: 11 الی 23.شنبه تا چهارشنبه 11 الی 23
زمان فعالیت 30دقیقه
تعداد نفرات 5 الی 7نفر
350,000 تومان
310,000تومان

DD slash MM slash YYYY
09363003636
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.